DORADZTWO MARKETINGOWE
Szukasz świeżego spojrzenia
na swój marketing?
Nie jestem klasycznym marketerem. Można nawet powiedzieć, że bliżej mi do marketingowego hippisa, czy anarchisty. Lubię pracować z klientami, którzy doceniają klasyczne metody marketingowe, ale w tym samym czasie starają się je ulepszyć albo shackować.
A najbardziej lubię pracować z klientami, którzy mają odwagę być inni i nie boją się wprowadzać do swojego biznesu działań, których nikt do tej pory nie robił.
Efektem może być viralowe wideo, nowy produkt, kooperacja z inną marką, hipnotyczny program lojalnościowy, genialne narzędzie marketingowe lub bardzo nietypowa strategia komunikacji. A może miks tego wszystkiego! Jeżeli to co czytasz rezonuje z Tobą to masz we mnie marketingowego kompana!
Psychologia aktywnej sprzedaży
Im więcej punktów styku podczas tej podróży, tym większa szansa na to, że spotkacie się w punkcie docelowym i obie strony będą z tego zadowolone. Poprzez właściwe przygotowanie strategii content marketingu, komunikacji w social mediach, stron firmowych i ofert możesz realnie wpływać na efekt Twoich kampanii.
Mogę pomóc zaplanować Ci te wszystkie działania i pomóc Ci w ich wdrażaniu.
Permission marketing
Mogę razem z Tobą oraz Twoim zespołem, zaplanować od podstaw strategię budowania społeczności Twoich klientów. Zbudować esencję komunikacji marki, pomóc wypracować misję firmy i wymyślić ścieżki komunikacji tej strategii. Pomysły wyłonią się z naszych wspólnych kreatywnych sesji i będą ściśle związane z Twoją firmą i specyfiką Twojej branży. Może to będzie podcast? Może program lojalnościowy. A może przedstawienie teatralne? Myślenie Out of The Box – to Ci chcę zaproponować.
Budowanie marki
Zbudujemy fundamenty Twojej marki i mądrze zaplanujemy kolejne kroki jej rozwoju. Razem zbudujemy strategię komunikacji Twojej marki oraz konkretny plan działań marketingowych. Zrobię wszystko, żeby nasza dobra nowina dotarła do właściwych ludzi i została przez nich entuzjastycznie przyjęta.
Z mojej strony możesz liczyć na profesjonalny copywriting, naming oraz pomoc w znalezieniu właściwych firm i specjalistów do realizacji naszych założeń marketingowych. Jeżeli zdecyduję się pomagać Ci w Twoim projekcie, będę dbał o niego jak o swój własny.
Audyt marketingowy
Każdemu przydaje się od czasu do czasu opinia kogoś z zewnątrz. Dobrze, żeby to nie była opinia przypadkowej osoby, ale ktoś kto rzeczywiście potrafi powiedzieć coś mądrego, a przede wszystkim konstruktywnego. Łatwo jest krytykować, dużo trudniej jest zaproponować rozwiązania, które będą lepsze, a które przede wszystkim będą osiągać lepsze rezultaty.
Nie mogę obiecać, że zawsze proponuję takie rozwiązania. Zawsze za to staram się dogłębnie zrozumieć biznes moich klientów, przeprowadzić wnikliwy wywiad i z uwagą zapoznać się z dostarczonymi przez nich materiałami. Często efektem tej analizy mogą być konkretne sugestie dotyczące zmian w komunikacji lub propozycje dodania do nich nowych elementów.
Audyt może dotyczyć analizy tekstów na stronie www, ofert sprzedażowych, komunikacji w Social Media, skryptów sprzedażowych czy strategii relacji z dziennikarzami. Nie twierdzę, że jestem ekspertem od wszystkiego, ale mogę Ci obiecać, że mam bardzo kreatywne, ale równocześnie zdroworozsądkowe myślenie o marketingu i prawie 20 lat doświadczeń w tej dziedzinie
…lub skontaktuj się ze mną.